5 feb 2014

POBLET I CALÇOTADA A MASMOLETS



El pro passat 4 de febrer va ser un gran dia per alguns membres del nostre Club. 



Va començar amb una visita al monestir cistercenc de Poblet, un dels tres monestirs de la mateixa ordre que tenim a la zona i sens dubte el millor rehabilitats tots ells. La visita va ser guiada per una senyoreta molt simpàtica i eficient que ens va comentar tots els punts de la mateixa i responent a la pregunta que algú de nosaltres li va fer. 




Acabat i després de un vermutet al bar  del recinte, les nostres passes - bé de l'autobús - ens va portar a Masmolet, població que acull, gairebé en exclusiva el restaurant Cal Gantxo on ens varen oferir una Calçotada espectacular, que, en opinió d'alguns, van ser els millors calçots dels últims temps.  Quan arribarem a la sobre taula, es va procedir, com es avia anunciat, a  l'elecció del nou President del Club per l'any 2014, després un recompte disputadíssim amb dos vots per en Fernando Casals (que no podien repetir) i dos per l’Isidro Tomàs, es va acabar el recompte amb 1 per el Compte de Montecristo, 1 per el Toni Gómez, dos per el ex President y 8 per el nou President el MH Senyor Isidro Tomás.




A prop de la posta de sol, anàrem a tornar cap a casa, alguns a la Ciutat Comtal, altres a les ciutats properes.



El pasado día 4 de febrero fue un día grande para algunos miembros de nuestro Club.



















Lo iniciamos con una visita al Monasterio cistercense de Poblet, uno de los tres monasterios de la misma orden que hay en la zona, y sin lugar a dudas el mejor rehabilitado de todos ellos. La visita al mismo fue guiada por una eficiente y simpática señorita que nos mostró todos los parajes del mismo, y respondiendo a la pregunta que alguno de nosotros le hizo.




Finalizada la misma y tras un vermut a la salida del recinto, nuestros pasos –bueno los del Bus- nos llevaron a Masmolet, población que alberga, casi en exclusiva el Restaurante Cal Gantxo donde nos fue servida una espectacular Calçotada, que en opinión de algunos, fueron los mejores calçots de los últimos tiempos.



A la hora de los postres, se procedió, tal como estaba anunciado, a la elección del nuevo Presidente del Club para el año 2014, tras un inicio de disputado recuento con dos votos para Fernando Casals (que no podría repetir) y dos para Isidro Tomas, termino con 1 voto para el Conde de Montecristo, uno para Toni Gómez, 2 para el ex y 8 para el nuevo electo D. Isidro Tomás, para regocijo de una parte de la Junta Directiva.




Ya avanzada la tarde, tomamos camino hacia la Ciudad Condal, donde algunos enlazamos hacia nuestras poblaciones de residencia.










Nota:
El nuevo Presidente indicó que a partir del inicio de su mandato, los comunicados serán en castellano, como sea que este es parte del anterior y parte del nuevo, el post de este viaje - celebración se ha realizado de forma bilingüe.